Pages

Saturday 13 March 2010

satu cinta

bismillahirrahmanirrahim

assalamualaikum wbt..
selawat dan salam ke atas lelaki yang paling dicintai..MUHAMMAD s.a.w

saya baru pulih dari masalah 'hati'..
alhamdulillah, saya dah jumpa hati baru..

tak perlu cakap pasal tu, hanya yang terdekat mengetahuinya..
saya nak kongsi 1 lagu..memang sangat best!!
(tapi saya tak tahu siapa penyanyinya)

~SATU CINTA~



Ku memohon dalam sujudku padaMu
Ampunkanlah segala dosa dalam diri
Ku percaya
Engkau bisa meneguhkan
Pendirianku…
Keimananku…(2x)


Engkau satu cinta
Yang selamanya aku cari
Tiada waktu ku tinggalkan
Demi cintaku kepadaMu
Walau seribu rintangan
Kan menghadang dalam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya padaMu…kupasrahkan (2x)

Oh tuhan
Selamatkanlah hamba ini
Dari segala fatamorgana dunia
Oh Tuhan
jauhkanlah hamba ini
Dari hidup yang sia2

Engkau satu cinta
Yang selamanya aku cari
Tiada waktu ku tinggalkan
Demi cintaku kepadaMu
Walau seribu rintangan
Kan menghadang dalam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya padaMu…(3x)

No comments: