Pages

Monday 19 April 2010

RECHARGING MOTIVATION.

بسم الله الرحمن الرحيم

assalamualaikum wbt..

selawat dan salam ke atas kekasih Ilahi..Muhammad s.a.w (ya Allah, aku rindu padanya..)

alhamdulillah, 10hb lepas, selesai sudah SUPER 10 anjuran PERMAI..saya turun (dengan mengorbankan kelas di Amman) sebagai pemain badminton..(1st time lawan seumur hidup ni).

SUPER 10

Tak banyak yang saya dapat cerita di sini..cuma lakaran2 kenangan yang diberikan sahabat2, akak2 dan adik akan disimpan kukuh di satu sudut hati ni..sungguh, ku turun sukan ni sekadar mahu luangkan masa bersama kalian..kerana ku bukan seorang atlet pun..hee~


Bersama2 ahli kumpulan PURPLE yang kelihatan sedikit dari ahli kumpulan lain, tidak sedikit pun mematahkan semangat kami..(dapat ketua yang memang semangat macam k.sumy..apakah perasaannya??hehe)


everywhere we go..

people want to know..

who we are..

where we come from..

so we tell them..

we are the HOTSQUID..

very2 hot SQUID..

aaa HOTSQUID..

uuuu HOTSQUID...








sungguh, kalau blog ni hanya dibaca akhawat, akanku letak gambar2 sepanjang sukan tu..comel dan menarik=)


terima kasih diucapkan kepada mereka yang telah menggembirakan hati ni sepanjang hari kejadian..kawan2 yang tak dapat turun hari tu, moga kita dapat bersama tahun hadapan=)



RECHARGING MOTIVATION



habis imtihan awwal hari tu, semangat kami amat tinggi..alhamdulillah, result untuk beberapa madah secara keseluruhannya mampu mengukir pelangi di hati masing2.


tapi tidak beberapa lama, saya terasa seolah2 hilang rentak..hampir tidak stabil rasanya..


2 subjek yang saya rasa paling sayang saya setakat ni, STATISTIC dan MATHS OF FINANCE rasanya macam memang tak faham doktor ajar apa..terasa macam dah banyak kali je 'ghiyab hukumi' (jasad je dlm kelas)..

takut2, saya akan meluahkan ayat seorang kakak ni "i hate numbers'..owh..apakah??

tidak!!i love numbers!!i love maths!!i love study..

imtihan thani hanya tinggal beberapa hari..mahu ku putarkan semula masa jika boleh..mencari semula semangat..

oo spirit..where are you going??wen rayih???

kena rajin, atau buat2 rajin..kena stop jap dari main2..
study kena enjoy, study kena ikhlas, study lillahi ta'ala..


~sesiapa sahaja,tolong cari semangat saya, khabarkan kepadanya bahawa saya merinduinya..saya perlukan dirinya untuk kembali menjadi diri saya..


atau paling tidak pun, tiupkan semangat dalam diri ni..saya rindukan kata2 semangat dari kalian, semangat perjuangan yang sepatutnya tidak mudah hilang..tapi saya lost sekejap..


MEREKA DAH MULA CAKAP2 TENTANG TU...
jalan2 blog diorang tulis pasal tu..jalan2 rumah diorang, diorang cakap lagi pasal tu..ayat2 mereka di mana2 sebut pasal tu..pasal apa??

"tiket akak sekian2..."

"nanti jangan hantar kat airport, depan rumah sudah..."
"nanti sebelum akak balik M'sia, datanglah rumah ye.."

"korang pergi tau konvo kitorang..siaplah kalau korang tak datang"

bla2...bla2...bla2...

ah, terlalu sensitif diri ni bila cakap pasal perpisahan...akak2...jangan cakap lagi pasal tu..nanti saya taknak datang rumah dah!!

~ada senior berazam taknak menangis bila nak berpisah nanti..caranya, dia perlu menangis sepuas2nya sebelum berpisah nanti...
owh, akak..benarkah??ku tunggu responmu nanti..hee~

entry ni..sekadar ingin meluahkan ketidaksembangan diri setakat ni..tapi lain plak yang keluar..kal mu'taad....(^-^)
sedang baca buku ..........AND THE STAR IS ME..(hadiah seorang sahabat) sambil2 membaca sehelai demi sehelai buku عاشق karangan د. عائض القرني ..dan mulai saat ini, kuketepikan dulu 2 buku ni..bagi laluan kepada:


COMPUTER : 24/4
SOCIAL ECONOMY : 25/4
STATISTIC : 27/4
MATHS OF FINANCE : 28/4
TATBIQOT HADEETHAH : 2/5
TARBIYAH WATONIAH : 8/5


doakan saya...
~menulis sambil dengar lagu PATAH HATI by K.SYAFIQAH...eheh..
wallahua'lam
bayt syeikhoh..

12.08pm

19042010

4 comments:

cik santun said...

Dan super itu, adalah yang terakhir bagiku, =(..

haha ingat ya!! jangan hantar g airport, akk mmg saje pilih mase yang sume org tak dapat hantar!! haha.. =)

akk pun adalah di kalangan 'katakan tidak pada nombor'.. carilah semangat nombor2 awk tu, dengan main sempoa ke, nnti akk tiupkan dari jauh, puhh puhhhh.. angin semangat menderu ke sakan adik2.. Hmm, nampak exam agak berderet ya, good luck semuaa..

Best kan lagu patah hati?? hihi.. =)

mujahidahiman said...

cik santun yg kusayangi....

makanya, jadikn KARISMA kali ni juga yg terakhir!!

tempias semangat akak dah mula mengetuk pintu rumah saya..terima kasih kak=)

best kak..terkesan amat..pagi2 tadi lagi sudah ku download ..huhu

ilmi said...

wallah..!

takpe2.. jalan cinta para pejuang ye.. Dimulai dengan kepayahan, Dilalui dengan kesabaran Diakhiri dengan kemanisan....

sekejap je Allah nak uji nih...

mujahidahiman said...

ilmi..

na'am..itula yg trfikir saat2 menulis ni..kata nak brjuang..jln perjuangan tu bkn mudah..perlu sabar..tapi cantiknya perjuangan ni sebab diiringi sahabat2..thanks dear...=)